wtorek, 26 lipca 2016

Darmowe książki dla blogerek!

Witajcie w ten piękny...ee... wieczór? noc? hm... w tą piękną *prawie* wczesną-poranną godzinę!
Przy okazji miłego dnia - nie zależnie o której godzinie ani dnia to czytacie. 

Przychodzę do was z nową akcją, o której dowiedziałam się od Olci z bloga "Złodziejka zapisanych stron" (jeśli to czytasz to z całego serca pozdrawiam i dziękuję za post - gdyby nie ty nie wiedziałabym o tak wartościowej akcji)

Z początku miałam wątpliwości... ponieważ akcja była opublikowana w 2015... ale z tego co mi wiadomo - trwa dalej!

Więc o co dokładnie chodzi?
Akcja jest organizowana przez Wydawnictwo Wymownia - wszystko co trzeba wiedzieć znajduję się na stronie http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/ macie tam opisane krok po kroku co należy zrobić. 
Akcja ma na celu "wypromowanie" czytelnictwa... w zamian za ogłoszenie tej akcji - blogerki i blogerzy będą dostawać darmowe ebooki!

Na prawdę jest to darmowe czy jednak "darmowe" - trzeba coś robić w zamian?
Nie. Przynajmniej z tego co mi wiadomo, akcja jest w 100% darmowa i ma na prawdę na celu wypromowanie czytelnictwa - nie jakiegoś produktu. 

"Boję się że mój blog jest za mało popularny" 
No cóż... ja też ;) 
Nie znalazłam tam NICZEGO co by wskazywało na jakiekolwiek ograniczenia - więc nie ma się co bać, nawet płeć nie stanowi przeszkody! 
Więc nie ważne czy masz 100 czy 1000 wyświetleń - takie akcje są warte zachodu! 

Zachęcam każdego do wzięcia udziału - sama jestem fanką ebooków bo nie zawsze mam przy sobie książkę, a bez telefonu się nawet nie ruszam... a moim zdaniem taki sposób promowanie czytania jest bardzo skuteczny.
A wy co sądzicie o tej akcji? Przyłączycie się? 

2 komentarze:

  1. Ja nie czytam e-booków, więc raczej nie skorzystam, ale cieszę się, ze jakaś księgarnia zorganizowała taką akcję ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Maybe Someday - Colleen Hoover - recenzja' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Books from whole world , Blogger