środa, 17 marca 2021

Wasze ciepłe miejsce w internecie

 Dzień Dobry! 

Dwa lata zajęło mi wrócenie tutaj, ale znowu - wracam! 

Gdy ostatnim razem się tu znalazłam miałam jeden z cięższych okresów w życiu i niestety - nie miałam już siły martwić się o bloga. Mama nadzieję, że teraz będzie inaczej i opanuje w jakimkolwiek stopniu regularność. 

Nie wiem ile osób zostało z tego mojego "najlepszego okresu" na blogu ale mam nadzieję że nie tylko weterani tu trafią :) 

Moje aktualne upodobania książkowe nie są za bardzo respektowane przez studia na które aktualnie uczęszczam - mówiąc po ludzku - czytam więcej literatury związanej z pedagogiką aniżeli coś po co sama bym sięgnęła. Ale mam nadzieje że uda mi się połączyć jedno z drugim - już niedługo zacznę serię "krwawych lektur szkolnych" w której poruszę kwestie motywów poruszanych w lekturach dla młodych osób. 


Miło mi się do was mówiło, mam nadzieję na odzew weteranów blogowych których tu spotkam i widzimy się niedługo 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Books from whole world , Blogger