poniedziałek, 20 maja 2019

Zdałam maturę!

Witajcie! 
Ten post nie będzie w żaden sposób związany z książkami, recenzjami czy innymi ludźmi. 
Powstaje on ze względu na to, że znowu mam ogromny przypływ energi i wolnego czasu - bo tak jak widać po tytule - jestem już po maturze (przy kazji chce się pochwalić z ładnych wyników - 100% z ustnego polskiego to jest bardzo ładny wynik) - mam teraz strasznie dużo czasu, a ja wiadomo - za dużo czasu nikou nie służy.
W moim przypadku, czas sprawia, że chce znowu pisać, rozpocząć nowe blogi, nowe akcje, konkursy etc. Więc stwierdziłam - czemu nie! Nawet jeśli ma to potrwać dwa dni to przynajmniej będę miała co robić :) 
Więc do zobaczenia - ponownie! 

2 komentarze:

  1. Gratulacje! Czekam na kolejne posty. :D
    Znam to uczucie! :D Dzisiaj miałam ostatnią maturę i wreszcie przestało na mnie ciążyć to poczucie obowiązku. Mam już spokój, więc mogę działać.

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Books from whole world , Blogger