sobota, 24 czerwca 2017

Nie wszystko jest idealne~


Jeeeej, w końcu się zabrałam i wytypowałam najcudowniejsze derpy z sesji zdjęciowej! 
Nie zawsze zdjęcia wychodzą ładnie. W szczególności jeśli nie są one do wyższych celów niż blog xD
Oto moje topowe derpy z sesji kopciuszka!

 Smutny piesek mode on




 Zdjęcie robione w trakcie robienia zeza... nie polecam





To ja tu jestem księżniczką no halo



 "ale jak to nie będzie premii"





Ostatnie zdjęcie może i wpadką nie jest ale i tak je kocham... Jak widać nie zawsze wszystko jest tak jak sobie wymyślimy. Mam nadzieje że zdjęcia się podobają albo przynajmniej rozśmieszają - i pamiętajcie - trochę dystansu do siebie :) za każdym razem gdy widze że ktoś odwala histerie bo wyszedł na zdjęciu tak a nie inaczej mam ochotę tej osobie... no wiecie :) w szczególności kiedy sama celowo robię do zdjęć derpy. Śmiejcie się z siebie a życie będzie lepsze!
Miłych wakacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz