piątek, 5 maja 2017

Wywiadówka - czyli post z propozycjami

Brakuje mi ostatnio czegoś... To, że recenzje (na blogu z recenzjami ekhm) pojawiały się średnio raz na miesiąc jak dobrze wyjdzie, to akurat u mnie norma... ale, dawno nie miałam czasu w robieniu typowego przeglądu w poszukiwaniu blogów do wywiadów! 
Więc, jeśli macie jakieś propozycje - lub sami chcielibyście się zgłosić z blogiem - zapraszam :) zapisy otwarte! Jeśli coś mnie zaciekawi - odezwę się do autora bloga z prośbą o wywiad 
Więc, macie kogoś o kim chcielibyście przeczytać?

4 komentarze:

  1. Wywiady są cudowne, uwielbiam je czytać. Sama z przyjemnością bym wzięła udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, czekam na wywiad z jakimś super blogerem! :)
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów! :)
    PS2. zapraszam też do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam nikogo to zaproponowania z blogerów ale pomysł jest super :) jeśli by Ci sie udało jakoś skontaktować z Panem Marcinem Mortka to daj znać. Uwielbiam człowieka i chętnie bym przeczytała z nik wywiad . Masz ciekawy blog, pisany z pasja. Recenzje są rewelacyjne, takie jakie lubię. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Chętnie wskoczę na Twojego bloga - postaram się wziąć pod uwagę tego autora w szczególności że gdzieś mi się już przewinęły jego książki :)

      Usuń