sobota, 27 maja 2017

Historia Kopciuszka

Witajcie!
Tak jak mówiłam - będę was od czasu do czasu męczyć zdjęciami z sesji zdjęciowych. 
Ostatnio zdarzyło mi się być na sesji inspirowanej Kopciuszkiem - i powiem wam szczerze, że bycie Cinderellą przypadło mi do gustu xD
No w końcu na codzień każdy mnie już uważa za księżniczkę więc.. czemu nie?



Ani ja ani fotograf, jeśli mam być szczera, nie mieliśmy konkretnego pomysłu na klimat zdjęć - stąd jedne zdjęcia w radosnych kolorach a w innych jako zagubiona księżniczka



Wyglądam w tych włosach jak mały aniołek
Niestety u mnie kolory włosów utrzymują się średnio tydzień więc... No juz, nie jestem blondynką :")




 I znowu moje włosy



 Kocham to zdjęcie głównie przez to, że wyglądam jakbym miała prześcieradło zamiast tej pięknej sukienki


Ogólnie zdjęć mam ponad 200 więc myślę, że gdzieś się jeszcze przewiną :) 
W sumie mam w planach jeszcze jeden post - z nieudanymi "derpowymi" zdjęciami i ew. z memami które z nich powstały xD Co myślicie o tym pomyśle? Jak wam sie podobają zdjęcia? 

2 komentarze:

  1. Śliczne włosy *.* A zdjęcia też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Alex, włosy masz cudowne *o*
    Oczywiście, że tak! Wstawiaj zdjęcia i te udane i nie ;D Te wyszły świetnie:)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń