poniedziałek, 13 marca 2017

Postanowienia *prawie* noworoczne

Musze wam powiedzieć, że jakoś nie mogłam do tej pory przyzwyczaić myśli do tego, że mamy już nowy rok. W moim przypadku nowy rok bardzo wiele zmienia, bo w sumie nie ma to znaczenia gdy ma sie 13/14 lat - to po prostu kolejne dni... różnice widać najbardziej od 16 do 20 roku życia. 

Przychodzą nowe obowiązki, nowe zakazy, nowe nakazy... i jakoś do tej pory nie mogłam za bardzo ogarnąć się w tym wszystkim i myślami cały czas byłam w 2016. Jednak sam fakt że tydzień temu już pełnoprawnie skończyłam te moje kolejne 1X lat *Jak ja się cieszę, że mogę jeszcze pisac 1x a nie 2xyz.... czy to już strach przed starością?* więc stwierdziłam że ten rok MOŻE SIĘ UROCZYŚCIE ZACZĄĆ. 

Więc z okazji nowego roku życzę wam wszystkiego co najlepsze a także przychodzę z nowymi postanowieniami które mam nadzieje dotrzymywać:

1. Nie będę pisać na siłę, ale postaram sie nie robic większych przerw... dajmy na to - conajmniej jeden post na tydzień.

2. Będę przykładać się bardziej do tego co robię bo do tej pory moja organizacja była równa zeru :") 

3. Zmieniam temat bloga, jednak dopóki nie przeszkadza mi ta domena i dopóki nie mam za cholerę czasu żeby zorganizować nową osobną stonę - zostaję tutaj

4.... więc o czym będzie nowy blog? O tym co kocham. Zostają książki i wywiady, ale postaram zabierać was na pokazy mody, na sesje zdjęciowe, wstawiać posty z rysunkami i tymi podonymi trikami czy challengami oraz będe momentami przybliżać wam pewne kwestie kompletnie nie związane z niczym na których ostatnio po prostu bardziej się skupiam *człowiek renesansu ze mnie jak nie wiem. Pojawi się tu m.in mentalizm, świat astralny, psychologia... chociaz to brzmi źle złe nie jest xD*

5. Zacznę więcej pisać opowiadań. Również możecie się ich tu spodziewać. 

i....i w sumie nie wiem. 
więc tak podsumowując - post raz w tygodniu, wiecej sesji i mody alternatywnej, rysunków i misz maszu ^^ 

a wy - macie jakieś postanowienia? Nawet nie związane z blogiem?
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO GWIAZDY

3 komentarze:

  1. Szczęśliwego nowego roku kochana! :*
    Oczywiście nic na siłę. Podobne punkty miałam wprowadzić u siebie... kiedyś wprowadzę, jeśli się jakoś zorganizuję :D W takim razie czekam na nowe posty i życzę weny ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią poczytam o książkach i o rysowaniu. Ja na razie piszę tylko o książkach, ale mam zamiar zacząć wstawiać posty z innymi moimi zainteresowaniami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaintrygowałaś tymi nowymi postanowieniami :)
    Raz w tygodniu to nie wiem czy dam radę nadążyć ^^'
    Z całą pewnością jednak postaram się śledzić z niecierpliwością, co masz świeżego do zaoferowania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń