czwartek, 15 września 2016

Nie-recenzja książki "Kot który... czytał wspak"




Po pierwsze moi drodzy - dlaczego nie recenzja i jak to się stało? 
Nie-recenzja wpadła mi do głowy przy tej książce ponieważ... nie umiałam przez nią przejść. Postanowiłam że ją przeczytam i napisze recenzje a tak na prawdę męczyłam sie ponad miesiąc nawet nie z połową i.. nic. Wywrotka. Dosłownie, sięgnęłam po krótszą, lepsza i przyjemniejszą ksiązkę - "Wywrotkę"... ale co zrobić ze zmarnowanym czasem? Jestem do tyłu przez tytuł z którego nie-umiem-napisać-receznji
I tak to macie rozumieć. Pierwsza część kota zachęciła mnie tym że to "Kryminał na miarę Agathy Cristie" a tak na prawdę to z nią to się nie może równać. Zrozumiem jeśli znajdę jakiegoś fana tej serii na moim blogu jednak ja nie przebrnęłam przez pierwszą część bo po prostu było to nudne, przymulające i możecie pokochać tą książkę.... Jeśli cierpicie na bezsenność, potrzebujecie usypiacza, pod bokiem macie ciepłą herbatkę i kocyk. 

A teraz sprawa do was - czytaliście? Jest ratunek? Czy po prostu ja jestem na tyle wymyślna i szybko się nudzę że nie potrafię zgłębić się w coś takiego?



*informacyjnie -nie-recenzje będa krótsze ponieważ nie czuję potrzeby reklamowania danej książki 
-ksiażki z nie-recenzji nie zostały przeczytane więc nie moga zostać poddane jakiejś... "Głębszej analizie"? Typu zachowanie bohaterów itp. 
-to że ja nie potrafilam przebrnąć przez ksiązkę nie znaczy że wam się nie uda. A to że ja ją znielubiłam,a ty pokochałeś nie oznacza że jedna strona nie ma racji :) Wszystko ma plusy i minusy*

Wiem że ostatnio mało piszę... ale no - egzaminy, praca, szkoła... nie nadążam :") postaram sie ustatkować :)

See you

1 komentarz:

  1. Nie czytałam ani nic nie słyszałam o tej książce, więc nie pomogę. Pozostaje mi tylko współczuć tych męk.
    Za to, jednak nominowałam Cię do LBA, szczegóły znajdziesz tutaj: http://koalajeiczyta.blogspot.com/2016/09/zabawa-w-10-pytan-lba-1.html
    Pozdrawiam,
    Wikix

    OdpowiedzUsuń