sobota, 4 czerwca 2016

Nowe książki, nowa kolejność i zapowiedź wywiadu :)

Tak, tak to kolejny post czysto informacyjny - wiem że się cieszycie :")
No więc nie przedłużając:

1. Kolejność recenzji
Zauważyłam że jedna książka jest nieco bardziej wyczekiwana, inne nieco mniej. Dlatego teraz postanowiłam udoskonalić spis recenzji tak, aby wprowadził jakikolwiek porządek :) 

1. Ja, diablica (spodziewajcie się recenzji na dniach - najpóźniej w środę) 
2. Alicja w Krainie Zombie
3. Dieta [nie]życia
4. Wybrani
5. Córka Aborcjonistki
Być może pomiędzy co poniektórymi recenzjami czeka was niespodzianka ale o tym kiedy indziej ^^

2. Nowe książki
Przyznać się - kto jest taką samą cebula jak ja? Trafiłam niedawno na stoisko z darmowymi książkami - po prostu cudo. Oto nowe nabytki którymi chciałam się wam pochwalić 


Rozpoznajecie jakieś tytuły? Polecacie czy odradzacie? 
*Gdyby było nieczytelne
Od góry:
"Mistyfikacja Bourne'a"
"kot, który...
...lubił Brahmsa
..wiedział i inne opowiadania
...znał Szekspira
...rozmawiał z duchami
...miał 60 wąsów
...czytał wspak"
"1977"
"Syrenka"
"Czara wyroczni" *

3. Zapowiedź wywiadu 
Na dniach powinien pojawić się pierwszy wywiad na tym blogu :) Chciałabym zrobić wam niespodziankę jeśli chodzi o to z kim będzie on przeprowadzany, ale powiem tylko że tematyką bloga jest sztuka - rysowanie, fotografia etc. 
Czekajcie a będzie wam dane 

Jednocześnie przypominam że chętnie wysłucham waszych propozycji jeśli chodzi o blogi i autorki do wywiadu ^^ Tematyka dowolna 

Następny post najpóźniej w środę, xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz