piątek, 27 maja 2016

Na dobry początek

Witajcie!
Jestem Nana i postanowiłam kontynuować prowadzenie starego bloga na nowej domenie.
Dlaczego w ogóle przestałam? Powodem były moje sprawy osobiste i w sumie wypalenie blogerskie.. Ale teraz wracam i jestem dobrej myśli!
Już za niedługo nowa recenzja a za ten czas...

Pytanie do was: Jakich książek chcielibyście zobaczyć recenzje? Piszcie w komentarzach 

Zależy mi na tytułach, autorach jak i zwykłych gatunkach :) 

Moja przysięga #1
1 tydzień = 1 post

Postaram się żeby to było w miarę regularne i z sensem. Na poprzednim blogu było pare niewypałów i postaram się żeby tutaj wszystko było poukładane. 

Bardzo zależy mi na komentarzach i waszych opiniach. Lubię słyszeć uzasadnione pochwały tak samo jak uzasadnioną krytykę. Pamiętajcie jednak o tym że każdy jest człowiekiem i nie naskakujcie na nikogo :) 

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz